موسسه خیریه همای رحمت

موسسه خیریه همای رحمت
يكشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۸، ۰۴:۰۱ ب.ظ

حمایت از داشن آموزان نیازمند

فعالیت های موسسه مردم نهاد همای رحمت در خصوص حمایت از دانش آموزان نیازمند.

همانطور که گفتیم یکی از فعالیت های مستمر موسسه مردم نهاد همای رحمت، حمایت و کمک به دانش آموزان نیازمند. در هنگام شروع مدارس از توزیع لوازم تحریر و کتب درسی گرفته تا پرداخت کمک هزینه ثبت نام دانش آموزان در مدارس و... تماما مشمول طرح حمایت از دانش اموزان نیازمند میشود.

 

شما می‌توانید با همکاری خانواده و دوستان در این کار خیر شرکت کنید.

 

ضمنا نیکوکاران و خیرینی که اقلامی از قبیل پوشاک و نوشت افزار؛ کیف و کفش جهت اهداء به دانش آموزان نیازمند دارند می توانند با تماس ویا مراجعه به دفتر این مرکز نسبت به تحویل آن اقدام نمایند تا این مرکز بلافاصله قبل از شروع مدارس آن را به دست دانش آموزان بی بضاعت برساند.

 

کمک به دانش آموزان تحت عنوان طرح حامی تحصیلی در خیریه همای رحمت با هدف حمایت از تحصیل دانش‌آموزان مستعد و نیازمند که به دلایلی از جمله فقر مالی، بد سرپرستی و یا بی سرپرست بودن ، قادر به ادامه تحصیل نیستند و مانند کودکان معمولی حق ادامه تحصیل ازشان سلب شده؛ شکل گرفته است.

 

خیریه همای رحمت با استعانت از درگاه خداوند متعال، به نیت خدمت رسانی بی منت به دانش آموزان نیازمند اقدام به جمع آوری کمک های نقدی، و هدایای (پوشاک و اقلام خوراکی) جهت اهداء به دانش آموزان نیازمند را اعلام می دارد. لذا از عموم همشهریان مشهدی و حامیان بزرگوار، خیرین ونیکوکاران عزیز تقاضا داریم نسبت به واریز مبالغ کمک های نقدی خود به شماره حساب های زیر اقدام نمایند و ما را در این کار خیر و مقدس یاری نمایند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۱۳
همای رحمت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی